הבאה בתור ברשימת הליכוד: "אשמח לראות את אופיר אקוניס בשליחות דיפלומטית"

    ארי וידר No Comments on הבאה בתור ברשימת הליכוד: "אשמח לראות את אופיר אקוניס בשליחות דיפלומטית"
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמדת במקום ה-31 ברשימת הליכוד לכנסת, שרן השכל, כבר כמעט ראתה את עצמה מכהנת כחברת כנסת. בשבועיים האחרונים רבו הדיבורים והשמועות על עזיבת חברי כנסת מכהנים כמו גלעד ארדן, אופיר אקוניס ובני בגין את הכנסת, אולם בינתיים השכל נאלצת להמתין בסבלנות.

    לאתר 'קול חי' היא אומרת "הסיטואציה היא מיוחדת מאד. זה כבוד גדול לעמוד בסיטואציה כזו ואני גאה להיות מועמדת ברשימה. עם זאת, אני ממתינה בסבלנות".

    השכל שהשתתפה ביום שני האחרון בישיבת סיעת הליכוד בכנסת אופטימית "הרבה דברים מתרחשים. המערכת הפוליטית מאד דינאמית ומשתנה. לא ניתן לדעת מה יהיה ומה יילד יום. בתקשורת יש כל מיני הנחות שלא בהכרח נכונות. אמנם אמרו שבגין עוזב, ואני שמחה שהוא לא עוזב. הוא אחד מעמודי התווך וחשוב שקולו יישמע ותבונתו תובא לכנסת".

    עם זאת היא לא מסתירה את תקוותה שהשר אופיר אקוניס יתמנה לשגריר באו"ם. "אשמח מאד לראות את אופיר אקוניס בשליחות הדיפלומטית החשובה. אני חושבת שהוא ראוי ויכול למלא את התפקיד בצורה מדהימה ומקווה לראות אותו שם, וכמובן שאשמח שתינתן לי ההזדמנות להיכנס לכנסת".

    על הקואליציה הצרה אומרת שרן השכל "צר לי שיש קואליציה צרה ועל החלטת ישראל ביתנו לקחת את קולות הימין לטובת האופוזיציה. למרות זאת, אני מאמינה שהממשלה תחזיק מעמד בניגוד לדעה הרווחת שלא".

    ומה תוכניותיה לכנסת באם תיכנס? "חשוב לי להתעסק ברווחה כלכלה, ובאיכות הסביבה. חשוב לי מאד לקדם את מניעת זיהום השפכים בים המלח ומי התהום ועוד נושאים רבים ואני מקווה שאצליח להיות חברת כנסת ולקדם את הנושאים".



    0 תגובות